dimarts, 24 de febrer del 2009

CONTINGUTS

Descoberta de l'entorn natural i social

Procediments
- Identificació del paisatge de la tardor.
- Identificació dels fruits de la tardor.
- Identificació dels diferents estats metereològics.

Conceptes
- La fulla de la tardor.
- Canvis climatològics: la pluja, fred, núvols, vent.
- Els fruits de la tardor.

Actituds, valors i normes.
- Acceptació de l'ajuda de l'adult.
- Gust per tastar coses noves.

Descoberta d'un mateix

Procediments
- Pràctica de la precisió en el traç vertical.
- Degustació dels diferents fruits de la tardor.

Conceptes
- El traç vertical: les gotes de pluja.
- El tast dels fruits.

Actituds, valors i normes.
- Gust per compartir experiències amb els companys.
- Interés per comportar-se correctament fora de l'escola.

Intercomunicació i llenguatge

Procediments
LL. verbal
- Adquisició del vocabulari de la tardor.
- Memorització d'un poema.
- Comprendre el conte de: La Castanyera.

Ll. plàstic
- Aplicació de les tècniques plàstiques bàsiques.

Ll. matemàtic
- Utilització de la noció de quantitat.
- Comparacions de mides.

Ll. musical
-Gaudir d'una audició de música tradicional.

Conceptes
LL. verbal
- El vocabulari de la tardor.
- Poema de la tardor.
- Conte: La Castanyera.

Ll. plàstic
- Tècniques plàstiques: ceres, pinzell, bernissar, esquinçar.

Ll. matemàtic
- Noció de quantitat: molt/poc.
- Mides: gran/petit.

Ll. musical
- Audició de: la tardor de Vivaldi.

Actituds, valors i normes
- Hàbit d'escoltar els altres i esperar el torn de paraula.
- Reflexió per no donar respostes precipitades.
- Bona disposició per l'activitat plàstica.
- Respecte pel treball dels altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada